Predĺžte si záruku na 1, 2 či 3 roky

Získajte pri kúpe domáceho spotrebiča, pomocníka do domácnosti, záhradnej techniky, vybavenia do dielne či elektroniky predĺženú záruku. S predĺženou zárukou budete môcť využívať zakúpený spotrebič s možnosťou bezplatného servisu oveľa dlhšie. 


Na čo všetko sa vzťahuje predĺžená záruka?

  • oprava alebo výmena nefunkčného tovaru 

  • preplatenie nákladov na servis, náhradné diely a doprava 

  • bez spoluúčasti 

  • pre fyzické aj právnické osoby (nevzťahuje sa na sortiment záhradnej techniky pre právnické osoby)

Prezrite si cenník vybraných produktov na predĺženú záruku.

Poistenie mobilných telefónov a hodiniek

Poistenie predĺženej záruky

Predĺžená záruka


Ako a kde získam predĺženú záruku? 

Pri každom výrobku, na ktorý sa vzťahuje možnosť predĺženej záruky stačí napísať žiadosť o vypracovanie návrhu na email: info@domoss.sk a my vám so všetkým poradíme.

Dokedy si môžem objednať predĺženú záruku? 

Predĺženú záruku si môžete objednať najneskôr do 14 dní od dátumu uvedeného na faktúre alebo pokladničnom doklade. Odporúčame si ju objednať priamo pri kúpe vybraného produktu v e-shope alebo v kamenných predajniach. Ak si chcete túto službu dokúpiť kontaktujte nás na info@domoss.sk.



Ak si zakúpim predĺženú záruku a na daný produkt je aj predĺžená záruka ako bonus od výrobcu, ako sa to zráta?

Napríklad - ak si zakúpite produkt s garantovanou 2 ročnou zárukou, výrobca k nemu poskytuje ešte 1 rok navyše a vy si dokúpite ešte 1 rok predĺženej záruky cez Allianz Assitance, celkovo získavate 4 roky záruky. Zakúpená predĺžená záruka začne platiť až po skončení zákonnej záruky výrobcu. Celková dĺžka záruky je maximálne 5 rokov.

Ak sa výrobok pokazí alebo poškodí, ako mám postupovať? 

V prípade, ak je výrobok v zákonnej záruke, môže sa reklamovať priamo u nás alebo v servise výrobcu. V prípade predĺženej záruky je potrebné priamo kontaktovať spoločnosť Allianz Assitance, ktorá určí presný ďalší postup. Poisťovňa Allianz Assitance vyberá servis, preto je dôležité počkať na jej odporúčania. 


Aký je limit na preplatenie opravy? 

Poisťovňa preplatí náklady na opravu, poprípade súčet viacerých opráv maximálne len do výšky obstarávacej ceny tovaru. 

Čo ak bude výrobok neopraviteľný? 

Náhradný výrobok vyberá poisťovňa Allianz Assitance, ktorý bude parametrovo podobný ako neopraviteľný výrobok. 

Čo prípade, ak tovar vrátim do 14 dní? 

V tomto prípade je potrebné odstúpiť aj od zmluvy a celú sumu za zaplatenú predĺženú záruku poistného vám vrátime.