Získajte pri kúpe domáceho spotrebiča, pomocníka do domácnosti, záhradnej techniky, vybavenia do dielne či elektroniky predĺženú záruku. S predĺženou zárukou budete môcť využívať zakúpený spotrebič s možnosťou bezplatného servisu oveľa dlhšie.
oprava alebo výmena nefunkčného tovaru
preplatenie nákladov na servis, náhradné diely a doprava
bez spoluúčasti
pre fyzické aj právnické osoby (nevzťahuje sa na sortiment záhradnej techniky pre právnické osoby)
Pri každom výrobku, na ktorý sa vzťahuje možnosť predĺženej záruky stačí napísať žiadosť o vypracovanie návrhu na email: info@domoss.sk a my vám so všetkým poradíme.
Predĺženú záruku si môžete objednať najneskôr do 14 dní od dátumu uvedeného na faktúre alebo pokladničnom doklade. Odporúčame si ju objednať priamo pri kúpe vybraného produktu v e-shope alebo v kamenných predajniach. Ak si chcete túto službu dokúpiť kontaktujte nás na info@domoss.sk.
Napríklad - ak si zakúpite produkt s garantovanou 2 ročnou zárukou, výrobca k nemu poskytuje ešte 1 rok navyše a vy si dokúpite ešte 1 rok predĺženej záruky cez Allianz Assitance, celkovo získavate 4 roky záruky. Zakúpená predĺžená záruka začne platiť až po skončení zákonnej záruky výrobcu. Celková dĺžka záruky je maximálne 5 rokov.
V prípade, ak je výrobok v zákonnej záruke, môže sa reklamovať priamo u nás alebo v servise výrobcu. V prípade predĺženej záruky je potrebné priamo kontaktovať spoločnosť Allianz Assitance, ktorá určí presný ďalší postup. Poisťovňa Allianz Assitance vyberá servis, preto je dôležité počkať na jej odporúčania.
Poisťovňa preplatí náklady na opravu, poprípade súčet viacerých opráv maximálne len do výšky obstarávacej ceny tovaru.
Náhradný výrobok vyberá poisťovňa Allianz Assitance, ktorý bude parametrovo podobný ako neopraviteľný výrobok.
V tomto prípade je potrebné odstúpiť aj od zmluvy a celú sumu za zaplatenú predĺženú záruku poistného vám vrátime.