Kategórie

Upozornenia !!!

Ako postupovať v prípade, ak Vám prepravca doručí poškodený tovar.

Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím pozorne skontrolujte dodaný tovar.
Zásielku, ktorá sa na prvý pohľad vyzerá ako poškodená – poškodený obal, nepreberajte.

Ak je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, je potrebné o tejto skutočnosti informovať, čo najskôr prepravcu, alebo našu spoločnosť prostredníctvom reklamačného formuláru na stránke/e-mailom.

Slovenská pošta - najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky, ak ide o reklamáciu poškodenia obsahu alebo poškodenia s úbytkom obsahu zásielky, ktoré nebolo zrejmé pri jeho dodaní (reklamáciu môžete uplatniť na ktorejkoľvek pošte)

DPD – oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode.

GEIS - oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode.

Toptrans - oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode.

- Pri doručení dôkladne skontrolujte balenie (aj zospodu). Ak zistíte, že balenie nesie známky mierneho poškodenia, zásielku preberte, ale uveďte poškodenie do preberacieho protokolu. Ak zistíte, že balenie nesie známky vážneho poškodenia, zásielku odmietnite a informujte nás emailom.

- Po doručení bezodkladne a dôkladne skontrolujte obsah balíku. Ak dodatočne zistíte, že tovar je poškodený alebo nekompletný, kontaktujte nás emailom. Reklamácie tohto charakteru prijímame maximálne do 24 hodín od doručenia.

- Pokiaľ požadujete odvoz starého elektrospotrebiča, tento musí byť ešte pred príchodom kuriéra odpojený od všetkých sietí (elektrina, voda, plyn, atď.) a vymontovaný, so zaistenými otvárateľnými časťami (napr. zalepiť dvierka). Odvoz starého spotrebiča je spoplatnený sumou 9,9€ ako prepravné.

- Odporúčame, aby ste si po dobu 14 pracovných dní ponechali všetky obalové materiály, v ktorých bol výrobok alebo jeho súčasti dodané. Taktiež odporúčame veľmi opatrné zaobchádzanie s výrobkom počas tejto doby a ponechať všetky ochranné fólie na tovare. Pokiaľ sa rozhodnete výrobok do 14 pracovných dní vrátiť, je dôležité, aby bol nepoškodený, neniesol známky používania a bol v kompletnom balení (Obchodné podmienky, čl. 5, ods. 3).


Osobný odber

Tovar si môžete vyzdvihnúť po emailovej, sms alebo telefonickej výzve. Tovar sa bude držať v rezervácií na osobný odber do 7 dní, pokiaľ zákazník neinformuje telefonicky alebo emailom internetové oddelenie o neskoršom termíne vyzdvihnutia.

Čas vyzdvihnutia objednaného tovaru na osobný odber

DOMOSS Piešťany: Pondelok - Piatok: 09:00 – 18:00, sobota 09:00 – 12:30

DOMOSS Skalica: Pondelok - Piatok: 09:00 – 19:00, sobota  09:00 – 19:00

DOMOSS Kubín: Pondelok - Piatok: 08:00 – 18:00, sobota 08:00 – 18:00

Pri osobnom odbere je účtovaný jednorázový manipulačný poplatok 1€ a tovar je  možné platiť v hotovosti aj platobnou kartou.   

Tovar nie je možné vyzdvihnúť v naších štúdiách v Bratislave, Nitre, Trnave a Trenčíne.      

  Štandartné doručenie kuriérom

- Objednaný tovar vám doručíme najneskôr do 2 pracovných dní  v rámci celej Slovenskej republiky, pokiaľ si tovar objednáte do 11-tej hodiny a je skladom

- Tovar bude doručený po prvé uzamykateľné dvere

- Vami objednaný tovar bude doručený kuriérskými spoločnosťami : DPD, Geis, Toptrans alebo DOMOSS dovozom.

- Cena dopravy stanovená na

pričom pri platbe na dobierku Vám bude naúčtované automaticky v nákupnom procese 1 € dobierka.(neplatí pri platbe kartou alebo prevodom)



Expresná doprava

Vami objednaný tovar, ktorý máme skladom, vyexpedujeme do 48 hodín priamo k Vám.

Tovar doručujeme nielen  v rámci Slovenskej republiky


- Vami objednaný tovar vieme vyexpedovať spoločnosťou DPD aj do iných krajín ako je Slovenská republika a to všetky krajiny vrámci Európskej únie do váhy max. 31,5kg a taktiež rozmerovými obmedzeniami (nie však chladničky, mrazničky pračky, sušičky, umývačky riadu, rúry, vinotéky, bojlery).

- Bližšie informácie Vám poskytneme na info@domoss.sk príp. 033/77 44 804.

- Cena dopravy bude závislá od hmotnosti a miesta resp. štátu doručenia pričom najnižšia cena dopravy je stanovená na 3,19€ + 1€ ak je dobierka.


Doručovali sme tovar do týchto krajín :

Španielsko
Česká republika
Poľsko
Lotyšsko
Rakúsko
Taliansko
Fínsko
Írsko
Nemecko



Slovenská pošta

Kuriér (nasledujúci deň)
Rýchlo, pohodlne a spoľahlivo – kuriér Slovenskej pošty vám zásielku doručí v rámci celého
Slovenska už v nasledujúci pracovný deň. Sledujte pohyb svojej zásielky vďaka službe
Track&Trace a dohodnite si s kuriérom opakované doručenie v prípade, že si zásielku
z rôznych príčin nemôžete prevziať. V prípade opätovného nezastihnutia bude vaša zásielka
až 18 dní uložená na vašej pošte.

Odberné miesto: BalíkoBOX 24/7 a pošta (nasledujúci deň)
Vďaka Slovenskej pošte budete mať svoju zásielku už v nasledujúci pracovný deň! Nechajte
si ju poslať na vybranú poštu, kde si ju vyzdvihnete kedykoľvek počas otváracích hodín, alebo
zvoľte doručenie do BalíkoBOXu – zásielku si tak môžete vyzdvihnúť 24 hodín denne počas 3
dní (ak tak neurobíte, zásielka na vás až 18 dní počká na priradenej pošte). Na uloženie
zásielky vás upozorníme SMS správou.