Tovar

  • Informáciu o počte kusov na skade sa snažíme aktualizovať priebežne počas dňa.
  • Tovar sa môže predať aj na predajni, aj keď má zákazník vytvorenú objednávku.
  • Tovar, ktorý sa nachádza na pobočke v počte 1 ks býva zvyčajne vystavený (ak sa jedná o veľký spotrebič alebo TV overujeme stav tovaru a kontaktujeme zákazníka).

Dostupnosť tovaru

Áno, tovar s týmto označením je reálne skladom u nás. Po rozkliknutí „overiť dostupnosť“ je možné zistiť, na ktorých skladoch sa tovar nachádza a v akých množstvách. Ak sa jedná o 1 kus na pobočkách Piešťany, Skalica, Dolný Kubín – vo väčšine prípadov sa jedná o vystavený tovar! Ak sa tovar nachádza na centrálnom sklade v počte 1 a viac kusov, ide o zabalené kusy (ak nie je uvedené inak). Môže sa však stať, že tovar uvádzame skladom a je viac objednávok ako je tovaru na sklade, v tomto prípade vybavujeme zákazníkov postupne podľa toho, v akom poradí prišli objednávky, ostatní zákazníci budú telefonicky kontaktovaní o ďalšom naskladnení tovaru (pozri nasledujúcu otázku)

Je to individuálne, záleží na dodávateľovi konkrétnej značky tovaru. E-mail notifikáciou Vám oznámime, že je tovar momentálne vypredaný. Tovar pre Vás objednáme u dodávateľa, zvyčajné naskladnenie tovaru býva 7 dní. Ak bude naskladnenie trvať dlhšie ako 7 dní, kontaktujeme zákazníka. V prípade, že tovar nebude mať dodávateľ už skladom, navrhujeme alternatívu.

Tovar doručíme zvyčajne do 7 dní na Vami uvedenú adresu, prípadne na Vami zvolenú pobočku na osobný odber.

V tomto prípade treba postupovať nasledovne:

  • kliknúť na tlačidlo „Zistiť dostupnosť“ – automaticky Vás presmeruje na odosielanie e-mailu,
  • vyplniť svoj e-mail a odoslať,
  • budeme Vás kontaktovať hneď ako zistíme dostupnosť u dodávateľa.

Prednostne platí informácia, ktorá je uvedená na našej stránke www.domoss.sk, snažíme sa aktualizovať informácie o produktoch a ich skladových zásobách priebežne počas celého dňa.

Tovar vieme presunúť z jednej pobočky na druhú na osobný odber. Tovar si môžete osobne vyzdvihnúť až po SMS/e-mail avizácii, skôr iba po telefonickom/písomnom dohovore.

Áno, tovar expedujeme z každej z našich pobočiek aj z centrálneho skladu.

Tovar expedujeme z rôznych pobočiek naraz, tzn. nekompletizujeme objednávku na jednom z pobočiek alebo skladov. Tovar z objednávky príde rôznymi kuriérmi. Prepravné budete platiť iba jedno tzn. pôvodné prepravné z objednávky. Prepravné nenavyšujeme.

Popis a technické špecifikácie

Obrázok je iba ilustračný, ale snažíme sa k produktom priradiť obrázky podľa modelu priamo od výrobcu. Ak máte špeciálnu požiadavku ohľadom vizuálneho stavu výrobku, spýtajte sa nás na info@domoss.sk.

Ak ste nenašli informáciu o produkte, ktorú hľadáte na našej stránke www.domoss.sk, ani na stránkach výrobcov, môžete svoju požiadavku napísať e-mailom na info@domoss.sk alebo kontaktovať ktorúkoľvek z našich pobočiek Piešťany, Dolný Kubín, Skalica, kde Vám radi a ochotne poradia ohľadom technických vlastností produktu.
Našli ste v našom popise výrobku chybu? Kontaktujte nás info@domoss.sk

Počas roka pracujeme s viacerými akciami rôznych typov cashbackov, registrácií na predĺženú záruku, darčekoch po registrácii, ale aj darčekoch z rôznych marketingových kampaní. Pri každom produkte, ktorý obsahuje symbol cashbacku, darčeku alebo inej akcie je možné na tento symbol kliknúť a dozvedieť sa viac o akcii. Ak je symbol neaktívny a nepresmeruje Vás na ďalšie informácie, kontaktujte info@domoss.sk. Podrobný prehľad o našich aktuálnych akciách nájdete TU.

Popis výrobku sa vždy, ako aj obrázok snažíme dodávať na webovú stránku od výrobcov. Ak nájdete rozdiely v popise, je možné si popis výrobku overiť aj na stránkach výrobcu alebo nás kontaktujte na info@domoss.sk.

Objednávky a Dodanie

Dôležité upozornenie! Poznámka v košíku neslúži pre kuriéra! Čas doručovania nevieme ovplyvniť.

Ak si objednáte tovar do 11:00 hod. doobeda a tovar je skladom na centrálnom sklade, alebo na jednej z našich pobočiek – tovar odovzdáme prepravnej spoločnosti najneskôr do 48 hodín (v prípade dobierky, alebo úspešnej online platby). Tovar z objednávky bude dodaný externou prepravnou spoločnosťou (ak nie je dohodnuté inak = platí iba pre Piešťany a okolie). V priebehu nasledovných pracovných dní budete kontaktovaný prostredníctvom SMS/e-mail o odoslaní a doručovaní zásielky. čítaj „Dôležité upozornenie v prípade nedoručenej zásielky“)

Ak bol tovar skladom na jednej z našich pobočiek alebo na centrálnom sklade a po spárovaní platby s objednávkou tovar odovzdáme do 24 hodín prepravnej spoločnosti, ktorá bude následne tovar doručovať. Upozorňujeme, že platbu musíme mať v systéme spárovanú s Vašou objednávkou (toto párovanie platieb vykonáva naše ekonomické oddelenie) V prípade nejasností s doručením (čítaj „Dôležité upozornenie v prípade nedoručenej zásielky“)

Ak bol tovar skladom na jednej z našich pobočiek alebo na centrálnom sklade a dostaneme „Pokyn na vyskladnenie“ od splátkovej spoločnosti tovar odovzdáme do 24 hodín prepravnej spoločnosti, ktorá bude následne tovar doručovať. (čítaj „Dôležité upozornenie v prípade nedoručenej zásielky“)

Na Váš e-mail dostanete potrebné informácie na platbu bankovým prevodom. Ak si želáte platiť na dobierku, pripravte si číslo Vašej objednávky a kontaktujte nás na info@domoss.sk alebo na telefónnej linke +421337744804.

Pripravte si čísla Vašich objednávok a kontaktujte nás na info@domoss.sk alebo na telefónnej linke +421337744804.

Pripravte si číslo Vašej objednávky, ktorú chcete zrušiť a kontaktujte nás na +4217744804 alebo info@domoss.sk. V prípade, že sme tovar už odovzdali prepravnej spoločnosti a Vám prišla SMS/EMAIL s informáciou o doručovaní, je nutné aby ste kontaktovali prepravnú spoločnosť a zásielku zrušili u nich vopred – kontakty na prepravnú spoločnosť TU, alebo jednoducho zásielku pri doručovaní odmietnite.

Zmenu dátumu respektíve hodiny doručenia tovaru je potrebné dohodnúť priamo s prepravnou spoločnosťou, ktorá zásielku doručuje, alebo s ich kuriérom, ktorý sa s Vami skontaktoval ohľadom doručovania určenej zásielky. V prípade, že kontakt na kuriéra nemáte použite infolinku prepravnej spoločnosti. Kontakty na prepravnú spoločnosť TU.

Existujú dva prípady:

  • tovar sme už odovzdali prepravnej spoločnosti a Vám prišla SMS/e-mail notifikácia s informáciou o doručovaní, je nutné kontaktovať prepravnú spoločnosť – TU
  • tovar sme ešte neodovzdali prepravnej spoločnosti: pripravte si číslo Vašej objednávky kontaktujte nás na +421337744804 alebo info@domoss.sk.

V prípade iných ako vyššie uvedených zmien v objednávke (tel. kontakt, doplnenie výrobkov a iné) nás kontaktujte na +421337744804 alebo info@domoss.sk.

Osobné odbery na pobočkách

Tovar je možné si vyzdvihnúť až po SMS/e-mail avizácii, skôr nie. Objednávka je aktívna 7 kalendárnych dní, po 7 dňoch objednávku zrušíme, ak nie je dohodnuté inak.

Ak ste si zvolili platbu v hotovosti (čiže platbu na predajni) je možné objednávku zaplatiť priamo na kase v hotovosti ale aj platobnou kartou, či kombinovane spomínanými platbami. Príklad: Mám tovar v hodnote 150€, 100€ viete zaplatiť v hotovosti a 50€ doplatíte platobnou kartou priamo na predajni. Takisto viete tovar uhradiť aj vopred bankovým prevodom vopred, alebo online platbou vopred – všetky možnosti máte uvedené v košíku, stačí si vybrať.

Tovar vieme presunúť z jednej pobočky na druhú na osobný odber. Tovar si môžete osobne vyzdvihnúť až po SMS/e-mail avizácii, skôr iba po telefonickom/písomnom dohovore. Presun tovaru zvyčajne trvá 2 pracovné dni, ale doba sa môže predĺžiť.

Číslo zásielky dostanete do SMS/e-mail od prepravnej spoločnosti.

Ak Vás kuriér nezastihne na adrese ani na telefónnom čísle, takúto zásielku prepravná spoločnosť doručuje nasledujúce 2 pracovné dni (GEIS, GLS a DPD); Slovenská Pošta takúto zásielku automaticky uloží na pobočke Sl. pošty (podľa PSČ z objednávky) = je možné vyžiadať opätovné doručenie zásielky (nutné číslo zásielky; tel. kontakt: 0850 122 413), alebo si ju osobne vyzdvihnúť na pobočke Sl. pošty, na ktorej bola zásielka uložená.

Na základe čísla zásielky môžete sledovať pohyb Vašej zásielky tu:

Ak sa Vám nezobrazil žiadny pohyb zásielky a tovar dlhšiu dobu prepravná spoločnosť nedoručuje (viac ako 3 pracovné dni), pripravte si číslo zásielky a kontaktujte prepravnú spoločnosť na telefónnom čísle alebo emailom:

  • GEIS - 18 181; info@geis.sk
  • GLS - +421 45 52 42 500 alebo 18 585; inform@gls-slovakia.sk
  • Slovenská Pošta - 0850 122 413; zakaznickyservis@slposta.sk
  • DPD – 0850 373 373 alebo 18 373; dpd@dpd.sk

O cenách prepravného SR

Cena prepravného je individuálna. Cena prepravného je vypočítaná na základe celkovej váhy tovaru, rozmerov tovaru a miesta doručenia. Cenu prepravného ľahko zistíte v košíku. Pri tovare nad 300 kg cenu prepravného určujeme individuálne v spolupráci s prepravnou spoločnosťou.

POZOR! Ak si objednáte tovar s hmotnosťou nad 300 kg (napríklad dlažba, obklady,...) nebudete mať v košíku možnosť prepravy kuriérom. Je to práve z toho dôvodu, že takéto objednávky s vysokou hmotnosťou a cenu prepravy týchto objednávok riešime individuálne. Cenu vypočítame a budeme Vás v čo najkratšom čase informovať.
Postup:

  • Zvolíte si jedinú možnosť, ktorá ostala v košíku a to „osobný odber“
  • Do poznámky uveďte, že máte záujem o kalkuláciu prepravného (ceny dopravy podľa váhy tiež uvádzame v “Dodacích podmienkach” ale aj v “Obchodných podmienkach.”
  • -
  • Objednávku môžete uhradiť prevodom okamžite a cenu prepravného môžete do-uhradiť neskôr, alebo zaplatiť na dobierku.
  • V košíku máte viac položiek, na niektorú z položiek je naviazaná cena za prepravné.
  • Stránka je za-cacheovaná – v tomto prípade si tovar objednajte a cena prepravného sa Vám vymaže automaticky po odoslaní objednávky.

O cenách prepravného do zahraničia

Áno doručujeme tovar aj do zahraničia v rámci Európskej únie. Tovar sa nám podarilo úspešne doručiť do krajín: Írsko, Rakúsko, Česká republika, Nemecko, Francúzsko, Taliansko, Veľká Británia, Estónsko, Litva, Maďarsko, Poľsko, Španielsko, Slovinsko, Švédsko a mnoho ďalších.

Ceny prepravného sú individuálne, záleží od miesta dodania (mesto, PSČ), hmotnosti tovaru a rozmerov tovaru. Radi vám cenu vypočítame, napíšte e-mail na info@domoss.sk Tovar s hmotnosťou do 30 kg a rozmermi do 80x60x200 cm (šxvxd) posielame do Českej republiky s cenami prepravného platnými ako pre Slovenskú republiku!

Doplnkové služby

Výnos spotrebiča

Službu si môžete zvoliť v košíku, služba je spoplatnená, cena sa Vám v košíku zobrazí. Výnos spotrebiča je možný iba ZA asistencie zákazníka, v prípade výnosu tovaru v Piešťanoch platia “špeciálne podmienky” doručenia a výnosu tovaru, ktoré nájdete v “Dodacích podmienkach” aj v “Obchodných podmienkach”.

Odvoz starého spotrebiča

Službu si môžete zvoliť v košíku, služba je spoplatnená, cena sa Vám v košíku zobrazí. Ceny za odvoz starého spotrebiča tiež nájdete v “Dodacích podmienkach” aj v “Obchodných podmienkach”

Táto služba sa v košíku nenachádza, je možné si ju doobjednať tak, že v poznámke uvediete, že máte záujem o túto službu. Služba je spoplatnená a cena služby je individuálna, závisí od hmotnosti, rozmerov tovaru a miesta určenia výnosu aj odvozu spotrebiča. Radi vám cenu vypočítame, napíšte e-mail na info@domoss.sk.

Predĺžená záruka

Záruka sa dá službou predĺžiť o 1, 2 alebo 3 roky, služba je spoplatnená. Radi vám cenu služby vypočítame, napíšte e-mail na info@domoss.sk

Zapojenie spotrebiča

V košíku túto možnosť nenájdete, pretože túto službu neponúkame, v rámci Piešťan vieme zabezpečiť zapojenie spotrebiča (práčky) po konzultácii. Je potrebné uviesť do poznámky, že o takúto službu máte záujem. Pri plynových a bojleroch spotrebičoch je nutné, aby takýto spotrebič zapojil zazmluvnený autorizovaný technik danej značky.

Je unikátna služba , ktorú sme zaradili v roku 2018 ako prvý predajca elektrospotrebičov do nášho portfólia služieb. Ak ste u nás tovar zakúpili a končí mu zákonná záruka, minimálne 2 mesiace pred koncom záruky si môžete u nás predĺžiť záruku o 1, 2 alebo 3 ďalšie roky. Pre viac informácií napíšte e-mail na info@domoss.sk, radi vaše otázky zodpovedáme.

Nákupy na splátky

Ponúkame v košíku možnosť nákupu na splátky v troch splátkových spoločnostiach - Cofidis, Home Credit a Quatro. V košíku v kroku “Platba” si môžete vybrať splátkovú spoločnosť, ktorá Vás automaticky presmeruje na posledný krok v objednávke a to potvrdenie objednávky s povinnosťou platby. Následne budete presmerovaný k vypísaniu formuláru žiadosti o pôžičku, pôžička bude schválená alebo zamietnutá splátkovou spoločnosťou. Ak budete mať schválenú pôžičku, čakáme na “Pokyn na vyskladnenie” od splátkovej spoločnosti, na základe ktorého tovar dávame na expedíciu. Akontáciu platíte na dobierku kuriérovi. Objednávka so zamietnutou pôžičkou bude z našej strany zrušená.