Reklamačný formulár v prípade záručnej reklamácie

Meno *
Priezvisko *
Mesto *
Telefón (+421 9XX XXX XXX) *
E-mail *
Číslo internetovej objednávky *
Názov produktu *
Dátum kúpy *
Ako nám tovar doručíte *
Popis vady, dôvod reklamácie, stav oporebenia tovaru, poznámky...
K tovaru je nutné priložiť (pribaliť) kópiu dokladu o kúpe (kópiu faktúry/kópiu bloku). Bez tohto dokladu nebudeme reklamáciu alebo odstúpenie od zmluvy akceptovať a tovar bude vrátený naspäť odosielateľovi! V prípade reklamácie veľkého spotrebiča (práčka, chladnička, umývačka, bojler...) treba priamo kontaktovať servis výrobcu, kontakty na jednotlivé servisy nájdete TU.
* - povinné polia
** - ak ste zvolili možnosť odoslania tovaru ku nám Pošlite mi kuriéra pre zvoz tak čas príchodu kuriéra nevieme ovplyvniť. Kuriéra posielame na adresu dodania z faktúry. Ak máte záujem o zvoz z inej adresy, napíšte prosím kompletnú adresu do poznámky. Pre objednávky vytvorené na právnickú osobu/fyzickú osobu – podnikateľ, kuriérov pre zvoz tovaru neposielame.
Ako nám tovar doručíte - tovar je potrebné doručiť ako klasický balík poštou, alebo ho odovzdať na predajni.
Popis závady - je potebné čo najdetailnejšie popísať stav tovaru a vzniknutú závadu. V prípade že ste si vybrali možnosť poslania tovaru poštou (alebo kuriérom) / osobného doručenia reklamovaného výrobku na jednu z našich pobočiek, adresy nájdete tu: Piešťany | Dolný Kubín