1. V prípade, že váš zakúpený vysávač Rowenta prestane fungovať, prineste ho do najbližšieho autorizovaného servisného strediska Rowenta s dokladom o kúpe na opravu.
2. Ak oprava trvá dlhšie ako 7 dní, servis vám ponúkne službu zapožičania náhradného vysávača.
3. Servis vám ponúkne zapožičanie náhradnej jednotky, ktorú má momentálne na sklade. Bude to robotický alebo tyčový vysávač Rowenta.
4. Ak chcete požiadať o výpožičku, musíte v servise vyplniť a podpísať registračný formulár a súhlasiť s podmienkami akcie vrátane toho, že si vysávač požičiate bez ďalších služieb a po oprave stroja ho vrátite nepoškodený.
5. Po vykonaní opravy vás bude kontaktovať príslušné servisné stredisko, aby ste si vyzdvihli opravený vysávač.
6.Zapožičaný funkčný a vyčistený vysávač potom musíte priniesť späť do servisu.
Viac informácii nájdete >TU<.
Na zakupeny produkt ziskavate program Rowenta sa postara. Vsetky benefity, ktore obsahuje tento program, najdete na www.rowenta.sk/rowenta-se-postara. Akcia plati od 29.3.2023 do vypredania zasob.KAMPAN202333
Na zakupeny produkt ziskavate program Rowenta sa postara. Vsetky benefity, ktore obsahuje tento program, najdete na www.rowenta.sk/rowenta-se-postara. Akcia plati od 29.3.2023 do vypredania zasob.KAMPAN202333
Vyše 10 000 produktov skladom od etablovaných výrobcov.
Nákup s garanciou kvality a 100% istotou bezpečia.
V predajniach Piešťany a Dolný Kubín.
Viac ako 100 000 spokojných zákazníkov.
Slovenská firma bez zahraničného investora.
Prostredníctvom Packety, BalíkoBOXu alebo jednoduchou rezerváciou tovaru v predajni.
Copyright © 2016 - 2024 DOMOSS TECHNIKA, a.s. Všetky práva vyhradené.